Mitt bästa prank

Betänk att meningen "mitt bästa prank" (måste uttalas på svenska) även är min bästa mening. Att jag nu har utfört ett prank som kan vara mitt bästa nånsin innebär ju att jag nu kan saga min bästa mening jätteofta och helt utan att ljuga. Är ni med? trodde väl det. Så vad var nu annas allra bästa prank undrar ni? Heheheehee, det ska ni strax bli varse. Jag roade mig igår kväll (det var lugnt på jobbet) med att byta ut bakgrundsbilden på avdelningens samtliga datorskärmar mot glada bilder på mig själv. En del av dessa kommer att presenteras nedan, så att ni inte tror att det var nåt snuskigt eller så, för det var det absolut inte. Bara skojiga bilder där man kanske inte riktigt fattar vem de föreställer förrän efter en stund. Detta gjorde jag i alla fall efter ivrigt påhejjande från kollegorna. Förstå hur länge jag har gått och ruvat på det här pranket! Nu väntar jag bara på reaktionerna på mitt prank, riktigt roligt blir det först på måndag eftersom en del av datorerna inte kommer att användas förrän då. Jag hör av mig med resultatet. Heheheheeeeeheeee!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men lilla gumman, nu får du väl ta och berätta hur pranket utföll? Nyfikenheten är outhärdlig!

Kul med Tunisienresan som Linnea berättat om.



Puss och kram

Mamma

2008-10-15 @ 17:50:44
Postat av: Robelirobert

Så himla mycket Anna. I like :) Kram!

2008-10-27 @ 11:45:25
URL: http://hejgotland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0